یاد من
نوشته شده توسط : ریما


وقتی گریه می‌کنی، سرت‌رو بغل می‌گیره؟!

وقتی می‌خندی بهش، برای خنده‌هات می‌میره؟!

وقتی با هم‌دیگه‌این کنار هم این‌ور و اون‌ور

وقتی چشم‌غره می‌ری، واسه چشمات می‌زنه پرپر؟!

تو رو دوست داره مثل من یا که نه؟!

تو رو رو چشاش می‌زاره یا که نه؟!

وقتی آهنگی که با هم می‌شنیدیم‌رو گوش می‌دی یادم می‌افتی؟!

اون‌جاهایی که با هم رفتیم می‌ری یادم می‌افتی؟!

وقتی دوستای قدیم‌رو می‌بینی از من می‌پرسی؟!

خیلی دوست دارم بدونم که حالت چطوره راستی...

هنوز عکسام‌رو نگه داشتی یا نه؟!

هوای طوطیمون‌رو داشتی یا نه؟!

یاد من می‌افتی هیچ‌وقت؟!...

وقتی گریه می‌کنی، سرت‌رو بغل می‌گیره؟!

وقتی می‌خندی بهش، برای خنده‌هات می‌میره؟!

وقتی دلگیره ازت، تو رو می‌بخشه مثل من؟!

واسه خندوندن تو می‌کشه نقشه مثل من؟!

تو رو دوست داره مثل من یا که نه؟!

اشکات رو تنش می‌باره یا که نه؟!

تو رو دوست داره مثل من یا که نه؟!

تو رو رو چشاش می‌زاره یا که نه؟!..

    





:: موضوعات مرتبط: عشق،**عاشـقانه هـــا** , ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: